måndag 9 september 2013

Fick en sådan längtan till att blogga!

En läste ett blogginlägg just, och fick ett sådant sug efter att få skriva av mig!!
Sagt och gjort, här skriver jag nu.

Sitter på kontoret och jobbar febrilt. Beställningar, fakturor och schema.. Men plötsligt kände jag "STOPP", ta en fem minutare Ida, och andas. Lyssna på ett papp-talk spår. Drick lite vatten, och skriv av dig. SEN har du ny energi att fortsätta jobbet med.

Så nu sitter jag här och skriver, samtidigt som jag lyssnar på "Känn energin komma".
Känns som jag blir frälst. Min dag! Jag är stark! Jag mår super bra! ÄNTLIGEN! :-)

Tredje spåret idag. Började morgonen med " När du inte kommer igång", sedan stack jag å tränade.
På väg till jobbet efter träningen blev det "God-morgon-spåret". Och det hjälper verkligen mig!
Jag är en sucker för sånt här. Mental träning. Speciellt i form av ljudböcker och liknande.

Så, NU känner jag mig redo för att köra vidare här på jobbet!
Tacksam för att jag har just detta livet, både i motgångar och medgångar.
Nu ska jag Fånga dagen!

*vink vink*

1 kommentar: