fredag 18 oktober 2013

Botten

Idag har känslorna kommit ikapp mig. Insikten av att det inte blev som jag ville slog mig just mitt i nyllet. Plötsligt känner jag mig misslyckad. Vet att alla dessa omständigheter inte är ett bevis på hur bra eller dålig jag är som person. Jag är mer upplyst än så... Men lik förbannat känns det för jävligt rent utvsagt! Känns som jag blivit personligt dömd, och inte höll måttet.
Suck.
Snyft.
Pling.

Ler lite vemodigt nu när jag skrev pling. Fick mig att tänka på alla tonårsproblem man hade som kändes så livs-tunga. Det var dom ju inte...
Och det är inte detta heller. Även om det känns så just i detta ögonblicket.

Mitt förnuft säger mig att allt händer av en anledning, och att det bara gäller att fortsätta se positivt och vara tacksam för det man har.
Just idag hänger inte riktigt min hjärnsbihop med mitt hjärta. Förnuftet trycksbundsn av alla känslor. Men misströsta inte. Jag kännervmig själv. Innan kvällen ellervallra senast söndag, så här förnuftet övertag igen och allt är bra.
Behövde barsvfå ur mig all denna negativa energi någonstans. Å här är bästa stället.

Nu ska jag slicka mina sår lite till.. sen tar jag helg!

Ha det bäst!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar